keskiviikkona, helmikuuta 04, 2015

Kirja-arvonta: Oma koppa. neliö

Kuva lainattu netistä
29.1.2015 tuli kaksi vuotta täyteen, kun kirjoitin ensimmäisen blogitekstin tässä blogissa ja myös juhlin sitä, että neulomisharrastuksen aloittamisesta on kulunut jo viisi vuotta. Tammikuussa 2010 tartuin puikkoihin ja lankoihin ja enkä lopeta tätä harrastusta millään ennen kuin on pakko.

Niiden kunniaksi teen kirja-arvonnan tästä tulevasta kirjasta, jota tilasin kaksi kappaletta. Kirja tulee myyntiin 16.2.2015 ja sen voi tilata ennakkoon.
Kuten kirjoitin edellisessä blogitekstissäni, että Adlibris kertoi jo tilausvahvistuksessa, että se pidättää oikeuden tuotteen mahdolliseen loppuunmyyntiin sekä pidentyneeseen toimitusaikaan.
Kirja ilmestyy siis viikolla 8, eli kirja voi tulla minulle ihan milloin vaan, joko viikolla 8 tai jopa viikolla 10, sillä tätä kirjaa varmaan tilataan niin paljon ennakkoon, että kirjat loppuvat kesken ja niitä tilataan lisää.

Siispä upean virkkauskirjan arvonta-aika päättyy 4.3.2015 klo 23.59 ja jokainen saa vain YHDEN arvan tällä kertaa.
Kun osallistutte arvontaan, kertokaa, miksi juuri tämä kirja kiinnostaa.
Anonyymit, muistakaa laittaa sähköpostiosoite mukaan, kiitos.

64 kommenttia:

  1. Minä olen niin kova virkkaamaan, joten tokihan virkkauskirjoille on aina käyttöä. Tästä hyötyis varmaan käsityöintoinen lapsenlapsenikin.
    Kävin vinkkaamassa Beaten sivuilla, että täällä odottelee Käsinekirja voittajaansa. Toivottavasti Beatella ei ole ollut mitään pahempaa estettä, kun ei näy käyneen blogeissa vähään aikaan.

    VastaaPoista
  2. Olen innostunut uudestaan virkkaamisesta, jota en nuorena tehnyt juuri lainkaan. Neuloin vain. Nyt virkkaaminen kiinnosta yhtä paljon, kuin neulominenkin. Neulekirjoja on minulla enemmän, joten kaipaan myös virkkauskirjoja lisäksi.

    VastaaPoista
  3. Virpi Siira on innostanut minua vaikka mihin virkkaustöihin. Joten uusi kirja kiinnostaa kovasti ja odotan kirjaa mielenkiinnolla. johpirkko at hotmail.com

    VastaaPoista
  4. tuo uusi Koppa-kirja on aivan ihana! Innovatiivinen asenna tuttuun neliöön! Kirja julistaa virkkauksen ilosanomaa!

    VastaaPoista
  5. Olen innokas uusien ohjeiden kokeilija ja toivon kirjasta saavani uusia inspiksiä.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Olen aloittelemassa virkkaajan uraani. Tietysti ensimmäisenä olen yrittänyt opetella kirjovirkkauksen ja perinteiset mallit ja tekniikat mutta mietin että jospa olisi aika tulla välillä nykyaikaan? Virkkauskirjoja on vain hyvin vähän jotka inspiroi. Ensimmäinen kirjasi antoi ajatuksia ja toteutuksia mekkoon ja tunikaan ja mattoon, joten jospa tämä antaisi nyt jotain uutta potkua persuksille että tulisi koukkuun taas tartuttua!

    VastaaPoista
  7. Olen seurannut Virpin blogia ja hän on kyllä hyvin innostava persoona. Kirjasta uskon saavani uutta intoa virkkaukseen. Ainakin edellinen kirja on toiminut hyvin innostajana.

    VastaaPoista
  8. Ostin aikoinaan sen ensimmäisen tämäkin tulee hankintaa tai jos onni olisi suopealla päällä minua kohden ja saisin tämän täältä.

    VastaaPoista
  9. Minä olen vähemmän virkannut mutta hyvillä ohjeilla kyllä tykkään tehdä. Aina sitä uusista kirjoista jotain inspistä saa.

    VastaaPoista
  10. Tämän kirjan mallit kiinnostaa, kun oon nähnyt ennakkokuvia ja Omakoppa-blogia seuraillut. Joten mukana arvonnassa. :)

    VastaaPoista
  11. En oikein osaa sanoa miksi tämä kirja kiinnostaa enemmän kuin ensimmäinen, jotenkin nähtyäni kuvia kirjasta on alitajuntaan vaan jäänyt pakko-hankkia-viesti. :) Mikäpä sen mukavampaa puuhaa kuin selailla käsityökirjoja inspiraatiota etsien!

    VastaaPoista
  12. Onnea 2-vuotiaalle! Kivoja virkkausvinkkejä on aina kiva lukea =).
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Lahjaksi käsitöitä harrastavalle nuorelle :)

    millakko ( at ) gmail.com

    VastaaPoista
  14. ONNEA! Neliöiden virkkaus kiinnostaa ja toivoisin saavani myös uusia ideoita.
    minnapo1(at)gmail.com

    VastaaPoista
  15. Onnea :)) Innostuin virkkaamisesta jo 4 vuotiaana mummon polvella opetellessa ja kipinä on säilynyt aikuisiälle asti! Uudet ideat ja inspiraation lähteet on aina tervetulleita :)
    mmyheartishere@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Onnea!
    Virpin virkkuut on niin oivaltavan idearikkaita ja jo kuvien katsominen innostaa. Ehdottomasti kiinnostavin kirja käsityösaralla varmasti tänävuona.

    VastaaPoista
  17. Onnittelut 2-vutiaalle blogille!
    Olisi kiva aloittaa neliöistä virkattua peitettä. Ohjekirja olisi hyvä.
    sanna.pietinen(at)gmail.com

    VastaaPoista
  18. Onnea! Olen enemmän virkkaajatyyppiä kuin neulojatyyppiä. Uusia ideoita ja ohjeita kaipailen aina.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  19. Onnittelut sinulle ja blogillesi!
    Toi kirja mun on pakko saada käsityökirjakokoelmaani, kun mulla on se ekakin kirja, missä virkattiin ympyröitä. Se on aivan mahtava kirja ja tuntuu, että tää olis mulle vieläkin osuvampi.
    Minut löydät Novitan Neulomosta, jos onni potkaisee minua.

    VastaaPoista
  20. Ehdottomasti mukana! Tämä on ostoslistalla (eka osa löytyy hyllystä), mutta koitetaan eka onnea täällä ;)

    VastaaPoista
  21. Oih! Oispa ihanaa jos sais ihan ikioman käsityökirjan, kun ei oo ikinä varaa ostaa niitä! :) katriaaltio@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Kiitos arvonnasta! Tämä kirja on saatava juurikin siksi, että se on niiiiin Ihana ja Virpi on niin ihana ja symppis! Ympyräkirja on luettu ja hiplattu sen sataan kertaan ja sormet syyhyten odotan tätä neliötä! Neuvon muillekin virkkausta, henkilökohtaisena avustajana niille joille virkkaus on vaikeaa -tai eivät ole koskaan virkanneet... tämän kirjan ja Virpin ohjeiden avulla on helppo neuvoa muitakin! Joten kirja tulee minulle tosi tarpeeseen ;) Kiitos-

    VastaaPoista
  23. tämän kirjan niin haluaisin meidän kirjastoon että voisin lainata sitä itselleni,ellei arpa onni suosi,edellisen ympyrä kirjan sain tilautettua kun nätisti toivoin:) eli ehdottomasti mukana tämmössen arvonnssa

    VastaaPoista
  24. Ehdottomasti mukana. Onnea 2-v blogista.

    VastaaPoista
  25. Onnea! Kirja vaikuttaa niin inspiroivalta, että pakko on osallistua tähän arvontaan ja toivoa arpaonnea.

    VastaaPoista
  26. Onnea! Kirja vaikuttaa mielenkiintoiselta

    VastaaPoista
  27. Olisi kiva saada virkkausaiheinen kirjakin neulekirjojen seuraksi. Neulonta ja virkkaaminen kiinnostavat itseäni.
    heidi.olkila(at)gmail.com

    VastaaPoista
  28. Onnea hyvän harrastuksen löytymisestä! Neliö-kirja täytyy tietty hankkia ympyrä-kirjan jatkoksi :) leij0na1(at)gmail.com

    VastaaPoista
  29. Ennakkomaistiaisten perusteella kirja on visuaalisesti vielä kiinnostavampi kuin ympyräkirja joka olen jo tutkinut perusteellisesti läpi. ;-)

    unmuumeili(at)outlook.com

    VastaaPoista
  30. Minä tykkään käsityökirjoista yleensäkin ja nyt erityisesti virkkaus ja neulonta houkuttavat. Virpin blogista tykkään myös.

    VastaaPoista
  31. Onnea! :)
    Ympyrä-kirja oli aivan ihanan inspiroiva, joten tokihan tämäkin on saatava! :)

    heidisill@yahoo.com

    VastaaPoista
  32. Neliöitä on kertynyt nyssäköihin. Lisävinkkejä kaivattaisiin niiden käyttöön :)

    puuhaahuuhaa@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Olen suuuri fani! Ympyräkirja ja ennen kaikkea blogi on luettu läpi moneen, moneen kertaan. Tuotokseni vuosien saatossa ovat lähes poikkeuksetta Virpin tuotosten (laihoja)kopiota. Mutta jo vain olen kehittynyt ja kehityn koko ajan lisää. Kirja on ohjeiden ja inspiraation lisäksi melkoinen taidonnäyte upeilla kuvillaan. Jo pelkkä silmänruoka saa hyvälle mielelle! Saati onnistuminen omin käsin :)

    VastaaPoista
  34. Onnea - neliöt inspiroi juuri nyt!
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Käsitöiden maailma on niin rauhoittava ja luovuutta kasvattava! Tässä kevään korvalla alan jo etsiä puuvillalankoja ja aloitella uusia projekteja... pimein aika menee neuloessa. Toivottavasti onnetar suosii - Oma Koppa-kirjat ovat aarteita!
    sari.huovinen@netti.fi

    VastaaPoista
  36. Oma koppa-blog on lempi blogini ja odotan innoissani kirjan ilmestymistä. Olen käsityön harrastaja ja myös tekstiilityön opettaja. Aina haluaa uutta inspiraatiota!
    oija.minna@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Ympyräkirja on ollut niin innostava, että olen löytänyt virkkaamisen pitkästä aikaa. Neliökirjalta odotan lisää uusia innostavia ideoita! maija.matikainen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  38. Blogi ja ensimmäinen kirja ihan kärkipäästä, uskon myös toisenkin olevan. teeppari@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Olisi hianoa voittaa tuo kirja itselle . Jospa kirja herättäisi tääs inspiraation virkkaamista kohtaan!:)

    VastaaPoista
  40. No olishan tuo kiva lisä entisten käsityökirjojeni joukkoon:) Kirja vaikuttaa mielenkiintoiselta ideapankilta!

    VastaaPoista
  41. Olen tehnyt käsitöitä (enemmän virkannut) yli 50 vuotta ja taas innostunut Virpin blogin myötä. Pidän hänen luovuudestaan ja uudenlaisista näkökulmista - myös siis kuvissa. Minä olen tumpelo tarkkojen ohjeiden kanssa, mutta jonkinlaista opastusta tarvitsen. Näistä kirjoista saa sekä kädet, silmät että sielu ravintoa.

    VastaaPoista
  42. Virpillä on ennakkoluuloton, oma luova tyylinsä joka innostaa kokeilemaan itsekin:)

    katjaplep@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Kun sain Oman Kopan pyörylöistä kertovan kirjan käsiini, luin sitä samalla tavalla kuin ahmisin fazerin sinistä... tai mätiä ja smetanaa... tai raejuustoa hunajalla... tai... Kiitos kivasta blogista! t. eteenpainkerien@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Olen vasta aloittanut opettelemaan virkkausta, siitä onkin aikaa kun koulussa on virkattu :))) innostuin niin paljon, että on jopa mennyt huomaamatta aamuneljään! Tästä olis hyötyä ja iloa mulle :)

    mehukattinen@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Olen juuri hurahtanut/eksynyt virkkauksen saloihin neulomisen tieltä ja uusia ideoita olisin nyt vailla.
    Ihana blogi Sinulla, jään lukijaksi!
    -päivi-

    VastaaPoista
  46. Tietysti haluan KAIKKI kässäkirjat, kun niitä ei minulla ole koskaan ollut varaa ostaa. Siis, jos ilmatteks kerta on mahollista saada. Ja koska neulon ja virkkaankin koko ajan jotain. Olisihan se kivaa omistaa edes yksi kunnon virkkuukirja.

    VastaaPoista
  47. Olen seurannut Virpin inspiroivaa blogia ja rakastunut niiin moneen työhönsä, että kyllähän ne kirjatkin on saatava :) Eli todellakin olen arvonnassa mukana!

    neonlight_child@suomi24.fi

    VastaaPoista
  48. Hiljattain virkkauksesta innostuneena ja oppineena kyseinen kirja tulisi tarpeeseen :)

    jonna.lesonen(at)outlook.com

    VastaaPoista
  49. Olen monen vuoden tauon jälkeen innostunut virkkauksesta. Tekeillä on parhaillaan kaksi torkkupeitoa. Mukaan arvontaan. eikkuli63@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Mulla on 2 pussillista lankoja, kokonaisia keriä ja jämiä, mutta en vain ole keksinyt mitä niille tekisin. suvi.vikholm(a)luukku.com

    VastaaPoista
  51. Onnea blogille! Inspiraatiota ja uusia ideoita etsiskelen kirjasta, jos onnetar on suosiollinen :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Olen käsityöihminen,neulon ja virkkaan.Omistan yhden neulekirjan. sannikas15@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Aloin loppuvuodesta uudelleen elvyttää unohtuneita käsityöharrastuksia ja kirja olisi omiaan tuomaan inspiraatiota.
    marvu954(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  54. Antaisin tämän siskolleni lahjaksi, hän on taitava virkkaaja, itse taas mieluummin neulon.
    pussikarhu(at)luukku.com

    VastaaPoista
  55. Mukaan kivaan arvontaan.
    On vähän aikaa, kun olen viimeksi virkannut, joten ohjekirja tulisi tarpeeseen.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  56. Voi mikä ihana arvonta! Kirja kiinnostaa siksi, että olen jo käynyt sitä kaupassakin hypistelemässä.. hippohiiri@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Miksikö kiinnostaa, koska en osaa kutoa sukkia, enkä ommella vaatteita, mutta virkkaaminen on mun juttu :)
    arhippainen@luukku.com

    VastaaPoista
  58. Käsityöt on mun henkireikä
    marialuok(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  59. Minä haluan voittaa kirjan lahjaksi virkkaushullulle siskolleni :)
    kristapasm(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  60. Uudet käsityöideat ovat aina tervetulleita :)
    wafer@suomi24.fi

    VastaaPoista
  61. Osallistun, koska tykkään käsitöistä.
    Tästä saisi varmasti uusia vinkkejä.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Noh...en mä tiedä, nää neliöt olis ehkä mulle turhan hankalia, kun en juur nyt osaa virkata lainkaan ;) Mut kirjan tekijähän on tosi symppis, joten epäilemättä on kirjakin. Kyllä kirjasta siis iloa olisi, ainakin olisi kiva selailla se läpi. Ja saisihan sille miettiä uuden lukijan, vaikka bookcrossing-porukoista :)

    VastaaPoista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.
Kiitos, kun kommentoit.