maanantaina, elokuuta 24, 2015

Kesän aikana ostetut käsityökirjat


 Kirjat        julkaisuvuosi

Hurmaavat pitsit 2012
Tyylikkäät silmukat 2013
Huivileikki 2014
Perinteiset lapaset 2014
Rakkain villatakkini 2014






Olette varmaan huomanneet Instagramista, että olen ostanut näitä käsityökirjoja kesän aikana, mutten ole kirjoittanut näistä mitään tänne blogiin, sillä olen miettinyt, kirjoitanko näistä "vanhoista" kirjoista mitään vai haluatteko te blogin lukijat lukea vain uusista käsityökirjoista.

Viime kevääseen asti olen kirjoittanut kuvien kera uusista ja myös aiemmin ilmestyneistä käsityökirjoista, joita olen ostellut joka paikasta mm. Kirjapörssistä, Adlibriksestä, kirjadivareista, Facebookin myyntiryhmistä ja huutonetistä.

Haluatteko edelleen lukea tekstejäni näistä "vanhoista" käsityökirjoista, vaikka nämä kirjat ovat varmaankin tuttuja teille? Vastauksenne helpottaisi minua tekemään päätökseni. :)

Kesä päättyy pian ja odotan innolla syksyä ja uusia neuleprojekteja vaikka kesän jäljiltä on vielä muutama virkkaus- ja neuletyö kesken. Ne pitää saada valmiiksi ennen syksyä, kunhan ilmat viilenevät vähän tämän hellejakson jälkeen. 


3 kommenttia:

  1. Kyllä vanhemmistakin kirjoista on kiva nähdä esittelyt!

    VastaaPoista
  2. Kyllä nämä kirja esittelyt ovat hyviä. Lisää vaan...

    VastaaPoista
  3. Jatka vaan kirjaesittelyitäsi. Niitä on kiva lukea, käyn ne lukemassa joka kerta vaikken aina kommentoikaan.
    Blogissani on sinulle haaste :)

    VastaaPoista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.
Kiitos, kun kommentoit.