tiistaina, toukokuuta 26, 2015

Sukkatehdas on kiinni koko kesän

Sunnuntain lounasvieraita oli tulossa 3.5.2015, joten edellispäivänä siivosin ja vielä sunnuntai-aamuna siivosin sohvapöydän miltei tyhjäksi, kun se oli täynnä erilaisia käsitöitä: sukkia, kirjoja, ohjeita, lehtiä, puikkoja yms niin ettei mieheni meinannut löytää tv-kaukosäädintä niiden joukosta.
Keräsin kaikki sukantekeleet tuohon koriin ja tuossa korissa ei ole ihan kaikki keskeneräiset sukat ja niitä löytyy vielä sohvapöydän alta, mutta saavat jäädä sinne.
Olen saanut niistä sukkaprojekteista tarpeeksi ja päätin, että jatkan niitä ensi syksynä enkä lankea uusiin ohjeisiin, joita saattaa tulla vastaan kesän aikana.


Facebookissa joku myi Knitpro Nova Cubics 20 cm puikkosetin ja tietenkin ostin sen häneltä, koska olin katsellut kauan tätä settiä Lankaidean sivuilta. Minulla on entuudestaan jo kahdet Nova Cubics-puikot 3 mm (15 cm ja 20 cm) ja olen tykännyt neuloa niillä. Kun tämä setti saapui 8.5.2015, pelkäsin, että avaisin sukkatehtaani samantien, mutta enpä innostunut neulomaan, sillä minulla oli muuta puuhaa, onneksi.

Knitpro Nova Cubics 20 cm - 2,5 mm, 3 mm, 3,5 mm, 4 mm, 4,5 mm ja 5 mm

Mitäkö teen, kun en neulo sukkia? Olette varmaan huomanneet Instagramista, mitä olen puuhaillut toukokuun ajan. Jos ette, niin seuraava postaus kertoo jo.

1 kommentti:

  1. Jos ei neulo sukkia, yrittää meikäläinen kalastella ohjeita toisenlaisiin töihin. Kuten virkkauksen saralla..

    VastaaPoista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.
Kiitos, kun kommentoit.