keskiviikkona, syyskuuta 17, 2014

Olen palannut pitkän tauon jälkeen.

Olen palannut takaisin blogin pariin ja pitkä tauko johtui monesta asiasta.
Yksi suurin syy oli se, että blogini ei ollut täysin minun hallinnassani. Joka kerta, kun yritin kirjoittaa blogitekstiäni tai lukea tekstiäni, niin eteeni tulee aina se häirikköhakkeri. Ihan joka kerta tuli niin, että hermostuin täysin ja päätin, etten kirjoittaisi pitkään aikaan ja yrittäisin uudelleen tauon jälkeen. Nyt se pitkä tauko on päättynyt ja katson, häiritseekö hakkeri blogiani.
Jos hakkeri hallitsee yhä blogiani osittain, niin minun täytyy tehdä uusi blogi joko Bloggerissa tai muualla. Joku teistä kävijöistä on kertonut minulle, että kun hän klikkaa blogini, niin se heittää hänet toiselle sivulle, jonka nimeä en halua lausua, koska pelkään, että se tulee takaisin tänne, jos sen nimeä lausutaan tässä blogissa. Katsotaan, alkaako se heittämään minutkin täältä sinne toiselle sivulle.

Olen päättänyt myös, etten esittele ostamiani käsityölehtiä vaan vain kirjoja ja käsityötarvikkeita, mitkä hankin. Esittelen myös tekemiäni käsitöitäni ja kerron myös käsityötapahtumista, joissa käyn.

Seuraavassa tekstissä kerron, kuka oli onnellinen voittaja siinä lankakauppa-arvonnassa, joka päättyi 30.11.2013. Siitä on melkein 10 kuukautta, uups, mutta antakaa minulle anteeksi.

1 kommentti:

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.
Kiitos, kun kommentoit.